środa, 5 maja 2021

majowa środa

Wyrąbane mają już dzieci, a rodzice to podwójnie, nauczyciele nie wiem do jakiej potęgi, a ja przy swojej  odpowiedzialności - działam niestrudzenie! Przeklinam samą siebie, że nie umiem olewać - zawsze wszystko tip top! Wrrr. Jutro od 8.15 on-line, jest godz. 00.37 - luzik... Ech, ech, ech

Byłam dziś u krawcowej, ostatnio pobrała miarę, opowiedziała, co to będzie, wybrałam tkaninę - no byłam zachwycona i nie mogłam się doczekać! Ale dziś była przymiarka i emocje opadły, ja tego nawet do lasu nie założę! Porażka jakaś! 220 zł :-/ Wrr.

Próba na komunię, chłopiec, który świetnie się uczył i super czytał - dukał, jak przedszkolak! I w ogóle - zdziwienie, ale O CO CHODZI? No żart jakiś! Dałam szansę do jutra, pewnie jeszcze się uczy, ha ha. Ale jaki wstyd, wybrałam, bo liczyłam, że zrobi to perfkt, a tu dukanko :-/ Wrr.

Na koniec dnia - spowiedź. Poszłam do salezjanów, tam dla mnie najbezpieczniej, pewność, że nie natknę się na żadnego ze swoich proboszczów i kolegów. Salezjanin opowiadał mi w konfesjonale o jezuitach! XD Zawsze, jak się dowiadują, że ja katechetka - to pogadanki się toczą. He, nawet pokuty mi nie zadał! Woow. Nie wiem, czy zapomniał z tej gadki, czy celowo nie zadał - ale już nie dopytywałam ;-))) Cii... ;-)



4 komentarze:

  1. Może był zestresowany :) to tylko dzieciaki, czytanie różnie wychodzi przed publiką... Nasz starszy tak ładnie czyta, ale publicznie to zawsze się zacina z nerwów :P
    Swoją drogą u nas na mszy komunijnej czytają i śpiewają rodzice, to też jest dobry pomysł, bo dzieciaki się skupiają na sakramencie. Ja ze swojej komunii pamiętam głównie nerwy, że mam czytać modlitwę wiernych :P A ja właśnie taka byłam, że miało być wszystko perfekt - żałuję, że nikt mi nie powiedział, że lepiej nie być perfekt, niż wcześnie zaliczyć nerwicę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dziś podszlifowaliśmy, jutro poprawka - będzie mistrzowsko! albo się zatnie i nie bedzie nic :D U nas tzw 2 Komunia jest w kl. 4 - czyli Odnowienie Przyrzeczeń Chrztu Świętego - a 1 Komunia, też stawiam na rodziców - to jest bdb pomysł - rok temu tak zrobiłam, i tak już pewnie zostawię :)

      Usuń
  2. A ja się zastanawiam czy taka spowiedź bez pokuty jest ważna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie :) - było kilka kwestii omawianych - do każdej dodał: postaraj się zmienic to i to - i pewnie to było w ramach pokuty :)

      Usuń