niedziela, 5 marca 2023

katechetka na STRAŻY

Idę dziś obok kościoła - trwa Msza. Od bramy słyszę: Przekażcie sobie znak pokoju... Moi uczniowie - klasa 8 - kandydaci do Bierzmowania - w pięciu przed kościołem na integracji. Telefony w ręku, śmiechy. Podchodzę - przekazać ZNAK POKOJU - szok i przerażenie w oczach nie do opisania - jeden tylko miał odwagę powiedzieć DZIEŃ DOBRY. Przekazałam ZNAK POKOJU podajac rękę każdemu z nich - jednocześnie informując, że dziś indeks nie zostanie podpisany po Mszy - taka Msza JEST NIEWAŻNA! Nie dyskutowali nawet. Jak już byłam weszłam do zakrystii - WYRĘCZYĆ pana kościelnego w pieczętowaniu indeksów. Panowie nie mieli odwagi przyjść po te podpisy...

Pewnie boją się jutrzejeszej religii XD Niepotrzebnie - nie mam zamiaru do tego wracać, ale za tydzień w niedzielę chyba też wybiorę się na spacer pod kościół...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz