poniedziałek, 26 sierpnia 2024

oferta sprzedaży

Torby Pani Danusi GOTOWE! Pani Danusia to sąsiadka - żona krawca a wdowa od 2 lat. Całe życie w pracowni krawiekiej. Teraz została sama - ma 77 lat i myślałam, jak jej pomóc - szycie to jej całe życie, więc myślałam w tym kierunku. Zorganizowałam jej wszystkie te cudne materiały - wymierzyłam najbardziej funkcjonalną wielkość i dałam miękkie uszy, bo sama wiem, jak to ważne - chociażby przy noszeniu teczek szkolnych dokumentacji (a podobno są w wersji elektornicznej, ha ha ha). 

Z tym wzorem ze stworkami mnie poniosło nieco, ale są takie urocze. Sobie już zostawiłam dwie - stworki na zestaw do 'stforków' w podstawówce i laleczkę do 'laleczek' z liceum ;-)

Koszt 119 zł + przesyłka. Majątku nie będzie, ale zawsze to coś (ponoć te pieniądze na opał na zimę Pani Danusia ma przeznaczyć). Może się uda:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz