wtorek, 9 kwietnia 2024

nic

Dziś jakaś dyskusja o ocenach - na religii. No i o 1 za pracę - w razie "nie podjęcia ze mną współpracy" - co uczniowie skomentowali - klasa ósma: Pani wstawia i tak religia nie liczy się do średniej! - z takim lekceważeniem w głosie. Sprowadziłam ich na ziemię, bo w tym roku jeszcze się LICZY DO ŚREDNIEJ.

Ale za rok - tego komentarza już nie dodałam - nie będzie się liczyła do średniej, i tak, jak już dziś mówią o tym z lekceważeniem, tak za rok będzie jeszcze lepiej to brzmiało. A ilu z tych lekcji, z których NIC SIĘ NIE MA całkiem zrezygnuje - to tylko zagadka, ale obawiam się, że prosta do rozwiązania...

1 komentarz:

  1. może ja głupia jestem, ale wydawało mi się, że na religię (podobnie jak do kościoła) powinni chodzić tylko wierzący, czyli jakieś 2 procent młodzieży. Czemu ty się dziwisz w ogóle? Po co ze wszystkich robić wierzących? Zwłaszcza od kiedy poza Kościołem jest zbawienie?

    OdpowiedzUsuń