niedziela, 24 listopada 2019

Niedziela

Dziś niedziela - co prawda handlowa, ale na zakupach nie byłam. Raczej nigdy nie miałam zwyczaju w niedzielę chodzić po sklepach - pizzeria, kawiarnia, kino - tak, ale galerie handlowe to nie. Dziś dyżur liturgiczny - czyli oprawa liturgii Mszy św. z udziałem dzieci. Dziewczyny z 8 klasy czytały, więc bezstresowo ;-) Z maluchami to bywa różnie, ale staram się nie brać dzieci - na uroczystości Komunijnej, owszem - ale tak w niedzielę, szczególnie, że nie mamy Mszy św. dla dzieci - NIE! Proboszcz przywitał mnie wielkim WITAAAAM! Od razu pomyślałam - oho, coś chce! ;-) Ale nie, spokojnie, mam tylko być koordynatorem parafialnego konkursu na Szopkę Bożonarodzeniową, który zresztą sama zaproponowałam. Mam nadzieję, że będą chętni ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz