wtorek, 24 maja 2022

podwyżka dla nauczycieli

Dokładnie od dziś - za miesiąc - ogłoszą WAKACJE! Nie wierzę! Oby tego dożyć XD Dziś kolejna rada - żeby jeszcze było określone, że kończy się o tej i o tej - ale nie, idziesz człowieku na 15.10 i siedź w nieskończoność :-/ Nuda. Tyle rzeczy do zrobienia, a Ty siedź. On-line były takie twórcze XD. 

Niby egzaminy klas 8 i podstawówka ma wolne, ale ja tak już mam, jak jedno wolne, to ja akurat w drugim, gdzie pracują. W czwartek na egzaminach w komisji kl. 8 - angielski piszą, a 3 czerwca w komisji na egz zawodowych. Nie ma czasu na nudę, ech... Z jednej strony zazdroszczę tym, co mają tylko te 18 godzin. Z drugiej zastanawiam się - skąd mają kasę na życie :-/ a ta podwyżka mnie zdołowała jeszcze bardziej :-/ Porażka.


1 komentarz:

  1. właśnie sprawdziłam - moja podwyżka wynosi 125 zł więcej na rękę miesięcznie.

    OdpowiedzUsuń