sobota, 14 stycznia 2023

styczniowo

Styczeń i Nowy Rok - dzień za dniem, bez zmian. Niby człowiek czeka na te wszystkie święta, ale tyle tego było, że już starczyyyy ;-) Do ferii u nas jeszcze miesiąc, więc - jest na co czekać ;-) Do wczoraj wystawiałam oceny, do (chyba) piątku w podstawówce - albo nie wiem do kiedy XD

Ciekawe jakby to było w szkole bez ocen? Nie wiem, jakieś punkty motywacyjne - zbierzesz tyle i tyle - albo... no nie wiem, ale oceny i średnie - nie wiem w sumie po co to komu, bo moim zdaniem absolutnie nie przekłada się to na to kto kim jest i w sumie nawet, co ma w głowie. 

Ostatnio w którejś klasie - a 7 - uświadamiali mnie, że skopiować pracę domową i oddać jako swoją to nie kradzież - "sztuczna inteligencja jest po to by z niej korzystać" - mówiliśmy o Przykazaniu: Nie kradnij. 13-latki i nie mają żadnych kręgosłupów moralnych - wszystko mogę nic nie muszę. O. Więc po co komu oceny? Robią tylko debili z nauczycieli, którzy to mają potem czytać... Dobrze, że ja nie ucze polskiego... Ech.

W sumie chyba po to właśnie jest internet, żeby debili było coraz więcej. Kliknij tu i tu i masz - po co mi wiedzieć, czy pamiętać? Jak pójdą do rpacy - to też: tu kliknąć, by włączyć, tu wyłaczyć. W sumie to ja jak była u lekarza to już się z tym spotkałam - pani doktor pamiętała tylko pierwszą literę leku, który chciała mi przepisać: zaraz wyszukam w internecie. Znalazła. 

Mam dziką satysfakcję zawsze, jak wyłączają prąd - nie ma zasięgu - i dzieci siedzą, jak sieroty XD Ja wiem, wiem - to jest potrzebne, sama korzystam, ale weź wytłumacz im, że chociaż podstawy warto mieć w głowie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz