niedziela, 23 czerwca 2024

zakończenie roku szkolnego 2023/24

Uroczystość zakończenia roku szkolnego w liceum 1.5 godziny - masssakraaaa + rozdanie świadectw w klasach - 2h graniczące ich do wolności to zdecydowanie za długooooo. Nie tylko dla młodzieży;-) 

My jeszcze posiedzenie rady, jakieś sprawozdania, tabelki i w sumie nie wiem jeszcze co... Tylko w 1 szkole, bo w 2 zamknęliśmy wszystko przed zakończeniem roku szkolnego - można? MOŻNA! Uczciliśmy nasze sukcesy wieczorną imprezą integracyjną - było nas prawie 100 osób - i nauczyciele, i pracownicy, i dyrekcja w pełnym składzie - jak miło było popatrzeć na taką jedność. To podstawówka. A liceum - na spotkanie integracyjne poszło....20 osób... Podobno bawili się świetnie. Sprzątaczki poszły do innego lokalu, myślę, że też na swój sposób miło spędziły czas. O czym to świadczy... Przykre:(

Nie przedłużałam dnia, rozdałam świadectwa, poprzytulali się i wybiegli na WAKACJE! Może i nie są jacyś mega zdolni, ale fajne dzieciaki, wrażliwie, kochane i mam nadzieję - wyjdą na LUDZI. Tylko i AŻ tyle...

2 komentarze:

  1. Teraz był koniec roku szkolego 2023/2024.

    OdpowiedzUsuń
  2. no... poprawiłam, ale naprawdę mnie poniosło..... już podręczniki na 24/25, już konkursy na 24/25, już papiery...........

    OdpowiedzUsuń