poniedziałek, 5 lipca 2021

ostatnie (?) wakacje

Nie wiem nawet który dzień wakacji, ale już w pełni szkoła zamknięta - przynajmniej tak mi się wydaje! Sprawdzę OSTATNI raz Dziennik elektroniczny - zobaczymy, może jeszcze jakieś braki dyrekcja znalazła? Uf, nic nie ma - więcej tam już nie zaglądam! WAKACJE! Zapisałam się na szczepienie, więc mogą to być OSTATNIE wakacje, he he he. 

Mignęło mi dziś gdzieś, że w 19 szkołach w diecezji poznańskiej zmiejszają liczbę godzin tygodniowo do 1, a tym samym katecheci lecą z pracy. Moja diecezja też zawsze bystrzejsza niż inne, więc się nie zdziwię, jak za chwilkę przeczytam news w podobnym klimacie. To tylko upewniło mnie w decyzji, którą podjęłam - kolejna podyplomówka, tym razem z myślą o podstawówce, w której uczę. Zabezpieczyłam się na szkołę średnią - ale gdyby się nie udało - muszę mieć coś w zapasie na podstawówkę w której uczę. Spodziewałam się decyzji rządu PO wyprowadzenia religii ze szkół, ale widzę, że biskupi sami ją wyprowadzą szybciej niż nam się wydaje :(

Także wakacje będą mijać naukowo ;-) Chcę też zrobić ebook z katechezami okolicznościowymi - kompletuję już jakiś czas, więc czas uporządkować i od września puścić w obieg. Miałam drukować, ale po co to komu? A tak - otwierasz, drukujesz, lekcja gotowa - robię to, co sama chciałabym mieć. Może się uda :)

Jak przeżyję - jeszcze się odezwę ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz