wtorek, 28 czerwca 2022

realizacja marzeń

Jutro jeszcze posiedzenie rady pedagogicznej - dyrekcja przekazała 11 punktów i w każym podpunkty: abcdefghij - tryskam szczęściem :-/ Zaczyna się o 10.00, kończy nikt tego nie wie. Przy takich upałach. Ech, ech.  

Lekcje w szkole skończone, ale moje studia czekają cierpliwie na swoje 5 minut. Mam do zrobienia ostatni semestr na 2 kierunkach i napisanie 2 prac dyplomowych. Plan ambitny żeby mieć oceny bardzo dobre :-) Od poniedziałku się szkolmy w reklamie i języku polskim :-)

W międzyczasie pieszczę swoje najmłodsze dziecko - fotografię. Jejciu, dziejeeeeee sieeeeeeee. Nie ma roku, jak weszłam na rynek, a zlecenia lecą z każdej strony. Cieszę sie, bo utwierdza mnie to w przekananiu, że zdjęcia się podobają i to jest super. Jeszcze brakuje mi odwagi, by wypłynąć na głębię, ale spokojnie, może kiedyś... :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz