środa, 17 sierpnia 2022

plany wrześniowe

Wczoraj telefon od księdza proboszcza. Dziś od rana odwiedziny pani dyrektor w szkole. Jak co roku o tej porze, ale wszystko jest SUPER! Co prawda jeszcze podstawówka do ogarnięcia, zgranie planu lekcji, ale jestem dobrej myśli. Przedszkole, które miałam 21 lat - zamieniłam na przedmioty zawodowe, oddałam pół etatu innemu katechecie i jeszcze zostały mi 2 etaty XD 

Miałam umówioną sesję na dziś, ale burza, deszcz. I mam wolne popołudnie, które spędzę na obróbce zdjęć z ostatniej imprezy:700 zdjęć + klip filmowy. Skończyłam też zdjęcia z Chrztu Lilianki, a w sobotę mam zdjęcia w ... hodowli psów XD 

Nie mam zleceń wśród znajomych - jestem zaszufladkowana, gdzie tam katecheteka moze fajne zdjęcia robić?! Krzywdzące, ale spoko - nie pcham się, od obcych też łatwiej większą kasę wołać ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz