sobota, 10 grudnia 2022

Gaudete

Tydzień minął niewiadomo kiedy :-) Jutro już 3 niedziela Adwentu. Jeszcze 2 tygodnie szkoły do Świąt. Najgorszy czas, bo im już się nic nie chce (im się nigdy nie chce, wiec luz) - ostatni tydzień przed Świętami to jeszcze można coś pośpiewać, przebimbać jakoś, ale 2 tygodnie to tak średnio. I tylko jęczenie: pooogląąąądaaamy coś? TAK - supeeeeerrrr - MNIE. Bardzo śmieszneeee - NO NIE? XD

Żałuję, jak nie wiem co tego przejścia na etat do szkoły ponadpodstawowej - najbardziej pod względem finansowym, bo nie opłaca mi się tu pracować - do tego dali mi najgorsze klasy tytułem "bo ty sobie poradzisz" - poradziłam, ale tak ciężko z nimi cokolwiek zrobić, że masakra :-/ Odechciewa mi się przygotowania jakiegokolwiek tematu, oni mają wyje**** na wszystko - najlepiej włączyć jakiś durny film, wyjmą telefony, kanapki, energetyki i czas zleci. Tak robił mój poprzednik (ks) przez 3 lata. Też miał wy...... po całości. Ja (jeszcze) się nie poddałam - ciągle coś im gadam, z nimi gadam, angażuję do robienia czegokolwiek - na tablicy, w zeszycie, tematycznie z telefonem - ostatnia lekcja: chłopak zadaje pytanie, odpowiadam, ale przerywam pytając: to przez 3 lata ksiądz wam tego nie powiedział? Nie, a ktoś z końca: bo on sam na pewno tego nie wiedział! I cała klasa w śmiech... Także.. jest.. fajnie..

W tle już Jasełka - ja w tym roku tyko dekoracja. Dziś walczyłam z owieczkami, w planach osiołek, krówka, pies, i kot też ;-) Dzieci to jeszcze ptaszki chcą zrobić, świnki, a i o chomiku coś słyszałam! Ewa chce chomika, bo jej umarł i poszedł do Boga, więc może być w stajence? Może. No, tak się pracuje w podstawówce ;-)

A jutro spotkanie komunijne z rodzicami. Za tydzień w niedzielę z młodzieżą. W tym tygodniu rekolekcje w jednek parafii i msze z dzieciakami. Za tydzień w drugiej parafii i msze z młodzieżą. Dwa konkursy otwarte - w jednej parafii na Szopkę, w drugiej parafii o św. Mikołaju. No i te dekoracje w podstawówce, w średniej - jakąś prezentację mam zrobić do scenariusza, ale jeszcze scneariusza nie widziałam. Także - brak czasu na nudę...

:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz