czwartek, 15 grudnia 2022

SZKOŁA 22

Praca do napisania na lekcji języka polskiego - dlaczego chodzisz do szkoły (czy coś w tym sensie) - uczeń napisał: żeby zdobyć wykształcenie, dostać dobrą pracę i nie zarabiać tyle, co nauczyciele (najniższa krajowa). Klasa 8. Opowiadali mi to potem na przerwie - śmiejąc się (nie wiem, czy z nauczycieli, czy najniższej krajowej, czy z pracy).

Puściłam na klasę (ósma) kartkę świąteczną - miała być dla rekolekcjonisty jako dodatek do czekoladek - dzieci wpisywały swoje imiona, rysowały serduszka, uśmiechnięte minki, uczniowie klasa starszych podpisywali się. Ostatnia klasa - również miała się dopisać. Uczeń pod imieniem innego ucznia dopisał drukowanymi literami SPERMA.

Uczeń na lekcji się zapomniał i puścił dymka - 2 klasa zawodówki.

Ku**** - to odzywka na wszystko - mój komentarz tylko: SŁYSZAŁAM TO, w odpowiedzi słychać: ja pier***** - śmiać się, płakać, karać?

Rekolekcje w kościele. Rekolekcjonista wpadł na genialny pomysł dialogowania z młodzieżą - zadawał pytania, odpowiadała mu........................... c i s z a ...............................  Obrazek jeden: ONI NIC NIE WIEDZĄ.............. No i pewnie tak jest....................... 

Zrobiłam kartkówkę z formuły spowiedzi. Klasa 1 technikum. Oceny: 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3........ Kilka 4, trzy 5. Rozmawiam z księdzem o tym (katechetą w tej szk) - a on: ważne żeby powiedzieli grzechy i za nie żałowali - nie musza tego umieć. 

Aha

2 komentarze:

  1. Co do ostatniego to bym się zgodziła. Tzn. spełnienie warunków spowiedzi jest tu jednak istotne, a nie formuła jako taka. Choć pewnie powinnam najpierw zapytać co rozumiesz jako "formułę spowiedzi". :)
    Dużo sił i świętej cierpliwości Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu mnie toto nie widzi - pisałam ja - Agaja

    OdpowiedzUsuń