wtorek, 12 grudnia 2023

walka mma na religii

Poniedziałek rano - pierwsza lekcja po weekendzie - wchodzi (na religię) chłopak z poobijaną fioletową twarzą... Cisza w klasie. Ja....yyyy...... Tym bardziej, że to - rozrywkowy, ale poukładany dzieciak (no - pełnoletni, ale dzieciak ;-) - co się stało? aaaa....niiiiccccc... taaa....widzę.... Biłeś się? No tak. Supeeeerrr, a wygrałeś chociaż?? No nie... XD Żeby było śmiesznie...dostał za to 6! Z religii! Włączył nam nagranie swojej walki w mistrzostwach mma sztuk walki (wiedziałam, że już jest po lekcji - trudno, oglądaliśmy!) - chłopaki oglądali z otwartą buzią XD Zauważyłam to już na początku, ale nic nie mówiłam - obejrzeliśmy całość i pytam: Kuba, a przeżegnałeś się na początek? Proszę Pani, zawsze! Panowie cofają do początku i JEST! Przeciwnik tego nie zrobił, on tak - no i wstawiłam 6! XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz