środa, 21 sierpnia 2019

wiadomość

odchodze z liceum - dostałam dziś wiadomość od uczennicy:

Strasznie mi przykro 😞 chciałabym Pani z całego serca podziękować za te wspaniałe 3 lata nauki, że Pani z nami wytrzymała 😂 mogę śmiało powiedzieć, że była Pani najlepszym nauczycielem religii, jakiego miałam i ogromnie się cieszę, że to właśnie na Panią trafiłam. Nigdy nie zapomnę tego, jak starała się mi Pani pomóc w ciężkich sytuacjach i jak zostawała Pani po lekcji, żeby odpowiedzieć na moje pytania 😅 bardzo to doceniam i zawsze będę o Pani pamiętała. Mam nadzieję, że mimo kilku sytuacji, będzie nas Pani dobrze wspominała 😁, że będzie się Pani równie dobrze uczyło w nowej i szkole, no i że jeszcze kiedyś może Panią zobaczę 😕 jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ. Strasznie zazdroszczę tym dzieciakom, które teraz Pani będzie uczyć 😊 jeszcze nie mają pojęcia, na jak wspaniałego nauczyciela trafią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz