niedziela, 20 marca 2022

pomaganie bywa męczące

Jaki ten marzec jest długiiiiii :-/ Jeszcze 10 długiiiiich dni :-| Z ostatnich dni - myślałam, że po covidzie już nic mnie nie zaskoczy! Ta.... wojna przyniosła nowości - również w szkole. Przybywa uczniów w klasach, robi się coraz ciaśniej, wielokolturowo, wielojęzykowo i wyznaniowo. W jednej klasie: katoliki, protestant, prawosławni, baptystka - pozostali pewnie ateiści XD I tak już będzie zawsze??? No, chyba, że Putin będzie miał lepszy plan na wszystko.......

Cała moja rodzina zaangażowała się w pomoc dziewczynie z dziećmi. Udało się zorganizować DOSŁOWNIE - WSZYSTKO: od jedzenia, po ubranie, zabawki, pracę, dom. Zostały urzędy. Mam przekonanie, że zrobiłam dobrze - cieszę się, że się udało to wszytsko ogarnąć - ale pomaganie bywa męczące ;-) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz