czwartek, 13 października 2022

dzień nauczyciela

Potocznie zwany dzień nauczyciela. Poszłam w dresach do szkoły. I tak nie byłam na żadnej akademii - bo w jednej szkole dopiero miała być, a w drugiej już była. Nie otrzymałam żadnych nagród, dyplomów ni podziękowań, więc na luzie w kapturze, jak moi uczniowie. A jak się domagali: proszę pani, dziś dzień nauczyciela to może posiedzimy i nic nie porobimy? No własnie z tej okazji sobie popracujemy - jak będzie dzień dziecka to sobie posiedzimy... Tak się zastanawiam, jak by im pozwolił to oni by... se najlepiej 10 miesięcy tak posiedzieli... Ja nie wiem, czy tylko ja tak mam w tym roku, czy to ogólnie tak jest - NIC OD SIEBIE, no nic - tylko telefon w rekę, energetyka odpalić i im więcej do szczęścia już nie trzeba :( A jak już cokolwiek trzeba zrobić to kosmos. No, chyba, że można użyć do tego internetów i nic nie pisać i nie czytać, tym bardziej odpowiadać  cokolwiek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz