wtorek, 18 października 2022

niedziela w środku tygodnia

Jutro mam szkolenie dla katechetów i ani 1 lekcji, więc dziś wielkie nicnierobienie i relaks umysłowy. To lepsze nawet niż niedziela, bo jutro nie jest poniedziałek ;-) Tylko nauczyciel to zrozumie...

Pytanie na 6, które dziś powaliło 22 sztuki w technikum - wszyscy wiedzieli, że będzie trudne - wcześniej pytałam o rok włączenia tajemnic śwatła do różańca - kto, kiedy - no to jakie może być jeszcze trudniejsze? Na 4 - dali rade. Na 5 - obronili się. Wszyscy czekali na pytania na 6. Pytanie brzmiało: Jaki jest tytuł modlitwy Zdrowaś Maryjo... 22 osoby, szok i niedowierzanie: ale jak to TYTUŁ? Zdrowaś Marioooo... XD

Uwielbiam ich zaskakiwać XD Uczą się religii od 0 - i w technikum taką błahostką dają się zaskoczyć... To wcale nie jest śmieszne :(

No, ale i mnie zaskakują. Dziś 1 klasa technikum - byłam w sali obok, bo kolega walczył ze sprzętem, więc ogarnialiśmy - bo przecież trzeba cudu, żeby działało wtedy, kiedy ty chcesz, żeby działało - norma, też tak czasem mam :-/ -moi  panowie weszli do sali, ja jeszcze w progu z księdzem - bo tysiąc pytań do... - a,  że stałam tyłem do nich, to nie widziałam - a ten ksiądz taaakiiiieeee oczyyyyy - odwracam się - tysiąc myśli na sekundę - bo znając życie to oni mogli wymyśleć wszystko (!!!) - a panowie WSZYSCY stoją, ręce złożone i czekają na modlitwę - bo tak zaczynamy każda naszą lekcję. No więc księdza wyprosiłam i: w Imię Ojca i Syna... 

No SZOK! Uwielbiam ich! 
Jak kiedyś będę narzekała - przypomnijcie mi dzisiejszą scenę...

<3


4 komentarze:

  1. pewnie miałabym u ciebie z religii dwóję najwyżej, bo nie mam pojęcia kiedy i nie interesuje mnie to na równi z tytułem zdrowaś Maryjo. Możesz pytać, gdzie w Ave powinny być przecinki, a gdzie średniki. Na szóstkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecinki i średniki - ha ha ha, dobre, ale było by pewnie najpierw pytanie: a co to jest? ;-)))))

      Usuń
  2. Tylko duma z takich uczniów. I duma z swej pracy. A ksiądz dobrze, że miał taką minę, bo pewnie jego uczniowie tacy nie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam nadzieję, że ich sobie wychowa... albo i nie... :-/

      Usuń