czwartek, 6 lipca 2023

5h do urlopu

Po 20 latach pracy w szkole już się nie mówi, że mam wakacje - mam urlop! Za 5 przepracowanych jeszcze jutro godzin - będę miała i ja. 

Siedziałam dziś w tej komisji rekrutacyjnej. Dzieciaki przynosiły wyniki egaminów klas 8. No...twórczo - jeden raz widziałam 100% z matematyki! No...mistrz! Złożyłam gratulacje - wstając od biurka! No i jeden raz widziałam 0% z matematyki! No....jak??!!! ZERO?! Ale panienka same dopuszczające no, ale makijaż taki, że niejedna makijażystka by się powstydziła przy niej! Jednak w czymś jest dobra XD

Dużo świadectw słabych - bardzo słabych - no, jak już gość z religii nawet miał dopuszczający to.... :-/ No, ale byli i wzorowi, celujące, bardzo dobre. Z jednej strony niby taka wrzawa była - jak zawsze przed końcem roku szkolnego, że te wyniki nie świadczą o człowieku - a z drugiej... moim zdaniem dużo o nim mówią. Ok, nie każdy jest mega zdolny i pewnych rzeczy nie przeskoczy - no, ale sumienność, pracowitość - to się jednak przekłada jakoś na te wyniki.

Najlepsi panowie, którzy na e-sport składają dokumenty - widać, co w życiu jest ich pasją XD Grać w Gry ;-) No, ale... nauczyciel właśnie od e-sportu poszedł spać dziś o 4.00 - bo... grał w gry!!! XD Całe 5 godzin potem ziewał, było zabawnie - właściwy człowiek na właściwym miejscu XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz