niedziela, 29 października 2023

Zmiana czasu

Mam takie zaległości w papierach, że... postanowiłam mieć wolny weekend! Jaka ja byłam szczęśliwa, jak uczyłam tylko religii i nic więcej... Fakt spłędzałam niedziele w kościółku, ale żadnych problemów cudzych ludzi, cudzych dzieci i papierów o których istnieniu nawet nie wiedziałam! Teraz - tyle tego, że...nawet nie wiem, czego jeszcze nie zrobiłam! Za dwa dni mamy 3 dni wolne, więc...nadrobię - a dwa dni poukrywam się przed dyrekcją ;-) Ciii...

We wtorek ostatni różaniec z dzieciakami w kościele. Ksiądz Proboszcz nagrody funduje - można zgadywać, kto je kupuje ;-) Pytam dzieci: co byście chieli na nagrody? UNO. Pokazały w internecie co to. Ok, mówię - ale to niekatolickie. - Dokupi Pani jakiś różaniec i będzie katolickie, ciiii... - powiedziała jedna z dziewczynek. Także ten, po kim to wszystko takie cwane?! XD 

Jaki poranek jutro czeka nas po zmianie czasu? Będzie ciężko? Brrr...

1 komentarz: