sobota, 5 września 2020

5 września

 Sobota. Myślę, że 3-dniowy tydzień rpacy jest w sam raz! ;-) Pierwsze dni szkoły - SUPER! Dzieciaki wypocząte, stęsknione, radosne. Super! Nowe klasy w technikach, nowe twarze, ale wesoło, fajnie. Kierowców 26 sztuk, hotelarze i informatycy - dobre kierunki, optymistyczny plan - damy radę ;-) Dali, i zabrali mi moich panów z branżówki :( - ja to ja, ale oni niezbyt szczęśliwi - poszli do księdza, obstawiam, że będą umykać :( Szkoda, bo nawet metodyk kupiłam do 3 klasy zawodówki. W sumie ich miałam do ostaniej chwili, ale w planie poszło coś nie tak i dali mi 1 klasę. Moje poprzednie klasy patrzyły z wyrzutem - nie chciała nas pani? :( Weź tłumacz, że masz tyle do gadania co.. :-/ Najlepsi byli panowie z 1 klasy - otwieram drzwi, a któryś z nich: bo my tu religię mamy. - No tak, mówię. - Ale to religię z panią mamy? - Na to wygląda - odpowiadam. - E, może być - mówi jeden do drugiego ;-) he he. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz