czwartek, 28 lipca 2022

o co prosicie Kościół Boży dla swojego dziecka?

Siedzę w tych zdjęciach w nieskończoność. To tak mniej więcej, jak i z pracą nauczyciela - sama lekcja to przyjemność, ale weź to przygotuj wszystko. To samo ze zdjęciami - sama sesja, super czas - ale weź to potem ogarnij. Chwilowo rządzą słoneczniki (praktycznie się już kończą) - oto najmłodsza moja modelka - lat 4 :)




Trzy zdjęcia ze stu! ;-) Dziewczynka ma widoczną wadę wzroku, i tak trzeba było kombinować, żeby było....korzystnie dla klienta. W każdym razie było - wesoło :)

Ostatnio Chrzest. O co prosicie Kościół Boży dla swojego dziecka? O zdrówko! XD. Nie no, aż tak nie było, wręcz odwrotnie, bo pani nie chciała mi przysłać swojego zdjęcia wcześniej - a na fb miała ustawionego awatara, i weź ją poznaj w tym kościele! Tym bardziej, że chrztów było 7 i fotografów też! Zadzwoniłam w tym kościele do niej - i tylko jeden tel zadzwonił! Tak - to byli oni XD Czasem z dorosłymi gorzej, jak z dziećmi - nieprzewidywalni ;-)

Teraz 18-tka mnie czeka. Nie biorę generalnie, ale już wszystkie imprezy u nich robiłam, więc - nie dało się odmówić. Mam nadzieję, że się nie popiją zanim zacznę zdjęcia... :-/

Praca pracą, ale i jakiś zarobek jest - po roku już odrobiłam sprzęt i wyposażyłam studio. Na przyjemności jeszcze nie ma, ale z czasem... Chciałabym :) I wcale nie o pieniądze chodzi - to wcale nie jest głupi zawód, tylko trzeba zdobyć klienta. Dążę do celu - małymi kroczkami, ale do przodu! :)

1 komentarz: