czwartek, 5 sierpnia 2021

polskie wakacje

Miało być morze. No i będzie, ekstremalnie. Jestem z tych, co lubią mieć wszystko zaplanowane, dopięte na ostatni guzik, więc takie eksperymenty nie dla mnie, no, ale trudno - może wyjdzie dobrze. Oczywiście wszystkie pokoje świata pozajmowane! Mam wrażenie, że jakoś dziwnie to działa - jak jedna osoba to nagle nie ma ani terminów, ani wolnych pokoi. Więc jadę na 1 dzień, z nadzieją, że znajdę coś na miejscu, a jak nie - na wszelki wypadek już kupiłam bilet powrotny tego samego dnia! ;-) Przyszłe wakacje, obawiam się, że nie tylko zaplanuję na pół roku wcześniej, ale i chyba poza granicami naszego kraju. Powariowali z tymi bonami turytycznymi i cenami. 

2 komentarze:

  1. Znam ten ból, jedynki na agroturystyce nie wynajmiesz... możesz sama zapłacić za czwórkę, ok :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak mi zaproponowali, pani miała wolny pokój 3-osobowy i podała cenę za trójkę :-D

      Usuń