sobota, 9 października 2021

religia & inne przedmioty szkolne

Nauczanie nowych przedmiotów BARDZO mi sie podoba! Mam konkrety - maszyny, farby, różne techniki - żadnych zbędnych komentarzy i dyskusji. Uczenie religii to jednak harówka. Stajesz na rzęsach, szukasz atrakcji, a oni i tak mają to w ... Tu, nie umie - stawiasz 1 i ty masz to w... Zaczął się kolejny rok akademicki, ciągnę dwa kolejne przedmioty jednocześnie... I modlę się, aby otworzyli ten nowy kierunek u mnie w szkole, pani dyrektor nadal mnie lubiła, bo obserwuje bardzooo i przekonała się, że katechetka może być dobrym nauczycielem również przedmiotów technicznych :) Nie twierdzę, że nie będę uczyła religii - pewnie będę, ale nie w takim wymiarze, jak dziś - a mam: 4-latki, 5-latki, 6-latki, klasę 2, komunijne, klasę 5, 7 i 8 + klasy informatyczne, hotelarskie, kierowców i licealną klasę maturalną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz