środa, 12 kwietnia 2023

po-świątecznie

Okazja nie do odrzucenia XD Napisała dziewczyna na Fb, że szuka kogoś do wymiany książek religijnych: 10 za 10 albo więcej! Ja z tych, co lubią książki chomikować, więc żal - i ryzyko w sumie, bo polega to na... niespodziance - czyli żadna z nas nie wie, co to będą za książki! W sumie fajna opcja - tylko, że takich jak ja to boliiiiiiiii... ;-)

W pracy dziś wyjątkowo spokojnie - 7 lekcji, w tym 5 religii. I pomyśleć, że za 2 dni weekend - tak to można pracować ;-) 

W niedzielę mam zdjęcia - myślałam, że będzie jakoś szybko, ale - zaczynamy od ubierania dziecka, poprzez chrzest w kościele i jeszcze przyjęcie - wciąż nie mogą zdecydować się, jak długo mam z nimi być, więc czuję, że pod wieczór tam będę. W sumie dobrze, zarabiam kasę ;-) Dla tych, co śledzą moją karierę fotograficzną - idę, jak burza. Co prawda studia nie mam i to chyba nie ten czas jeszcze - ale pomyśleć, że zaczynałam od sesji za 100 zł - pokonałam chrzty, komunie, wszelkiego rodzaju przyjęcia 18-stki, jubileusze, rocznice - na ten sezon już wpisane 3 śluby (+sesje narzeczeńskie i ślubne) i wesela. Się dzieje. Fajne, bo jak ktoś mnie bierze pierwszy raz - staję się już fotografem rodzinnym - najlepsza reklama :)

Powoli już szukam sukienki na 1 Komunię - katechetka/fotografka w jednym, więc parada na całego - trzeba wyglądać jakoś ;-) - a poważnie mówiąc - na nauczycielską kieszeń to... w sumie spory wydatek - potem jeszcze bierzmowanie mam - ech, też trzeba jakoś i inaczej niż na komunii przecież... Jeszcze bywa, że mam rocznicę - więc 3 kreacja - i tak co roku... No i przecież za rok tak samo się nie ubiorę... Nie, że potem tych sukienek nie ubieram - ubieram, ale mogłabym sobie kupić coś bardziej wystrzałowego ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz