czwartek, 6 kwietnia 2023

Wolny tydzień

Triduum Paschalne - po raz pierwszy od 1995 roku nie jestem zaangażowana w liturgię!!! Szok! Niedowierzanie! No jakoś przeżyję ;-) A tym samym po raz pierwszy mam WOLNE tak, jak wszyscy nauczyciele. Bajka. I to jeszcze wtorek włącznie wolny. Mmmmmmmm... Cieszę się bardzo! :) 

W szkole pierwsze przydziały godzin na nowy rok. Przeszłam już batalię o etat - po 2 tygodniach wygrałam i mam te 18 godzin, ale musiałam użyć szantażu XD Podziałało ;-) Wiadomo, wszystko może się zmienić - ale na chwilę obecną jest ok. 

Czekam jeszcze co pan minister wymyśli - planuje zmniejszyć godziny - ciekawe, czy nie poleci 1 godzina religii - byłoby wesoło... :-/ Mam skończone 4 kierunki - nie wiem, czy nie powinnam już zabrać się za kolejny? :-/ Tylko nie mam pomysłu co to miało by być? :-/  


1 komentarz:

  1. To zatem są dla Ciebie wyjątkowe Święta Paschalne.
    Błogosławieństwa!

    OdpowiedzUsuń