sobota, 7 marca 2020

7 marca

Ojej, ostatni wpis z 3 stycznia!? Brak mi mobilizacji do pisania :-/ Siedzę właśnie i drukuję obrazki na plakat, który mam zamiar jutro zrobić (niedziela) do szkoły z informacją o konkursie fotograficznym. Konkurs fajny, chciałabym, żeby dzieciaki wzięły udział - ale trzeba regulamin przetworzyć z polskiego na nasze, by zachęcić do tego udziału. W sumie plakat mogłyby zrobić dzieci, ale... Dobra, nikt tego nie zrobi lepiej jak ja! ;-)

Dostałam jeszcze 1 nadgodzinę - nauczanie indywidualne. Nie odmówiłam, bo - nie było pytania, czy CHCĘ - trochę tego dużo się porobiło :-/ Dwa przedszkola, podstawówka, szkoła średnia i jeszcze indywidualne + koło fotograficzne, które prowadzę. Weź to człowieku ogarnij... A, jak jeszcze słyszę, że otwierają w parafii nowe przedszkole - to już drżę na samą myśl: ciekawe, kto pójdzie tam uczyć religii?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz