środa, 18 marca 2020

online na wsi

Wracałam wczoraj z poczty, trzeba było opłacić rachunki - po drodze, już na terenie mojej szkoły - mijałam Krzysia z piątej klasy. Jechał z tatą. Wozem. W konia. A moja pani dyrektor dziś pyta nauczycieli, z jakiej platformy najlepiej korzystać przy nauczaniu online? Świat nie rozumie, że dzieciaki nie mają w domu internetu. Świat nie rozumie, że rodzice mogą nie umieć posługiwać się na tyle internetem, co informatycy -  żeby znaleźć, co trzeba i wysłać, gdzie trzeba. Nie wiem, czy Krzyś ma internet - ale zadałam kiedyś pracę domową, w 6 klasie chyba, można było przysłać mailem - wielu przyniosło jednak od ręki napisane, w zeszycie. Bo nie było drukarki, żeby wydrukować. Bo nie mają maila, żeby wysłać. Polska wieś wygląda nico inaczej, niż nam się wydaje... Nie, że są ludzie zacofani - oni żyją innym rytmem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz