poniedziałek, 23 marca 2020

poniedzielnie

Po kwarantannie staniemy się najlepszymi informatykami na świecie :-) Dziś kolejne wytyczne odnośnie nauczania online - niektórych nieogarniam, zostawiam do poczytania na wieczór. I dziwić się uczniom, że nie ogarniają - jak sami nauczyciele w kropce - a przynajmniej ja...
Wczoraj niedziela, jak w ubiegłą - szukałam kościoła, gdzie nie będzie za dużo ludzi. Ten sprzed tygodnia - 6 aut na parkingu, na małą przestrzeń wewnątrz - wydało mi się ciasno, więc pojechałam do następnego - zdecydowanie większego. Ludzi ok. 30. Chrzest. Zaproszenie na drogę krzyżową wokół kościoła na piątek i rekolekcje wielkopostne, które zaczynają się za tydzień, yyy???


Dlaczego chodzę do kościoła? Mój biskup dał dyspensę w konkretnych 4 przypadkach:
1) osobom w podeszłym wieku, NIE JESTEM 2) osobom z objawami infekcji (np. kaszel, katar, podwyższona temperatura, itp.), NIE MAM 3) dzieciom i młodzieży szkolnej oraz dorosłym, którzy sprawują nad nimi bezpośrednią opiekę, TEŻ NIE DOTYCZY 
4) osobom, które czują obawę przed zarażeniem - MÓGŁ NAPISAĆ - WSZYSCY, a tu... No więc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz