sobota, 21 marca 2020

ks. Piotr Pawlukiewicz [*]

"Podejrzewam że kojarzysz.. Ja nie wierzę.... - nie żyje ks. Piotr Pawlukiewicz..." - informacja od koleżanki ze szkoły. Unikam wiadomości, więc nie wiedziałam. Wiedziałam, że to parkinson, ale już? :-( Nie mam w głowie cytatów, ale wiele kazań, konferencji wysłuchałam, Katechizm Poręczny - mega, no i Czarny Humor na koniec - i jeszcze piosenka o powołaniu, może znajdę, zalinkuję. Zamyka się pewna epoka. Był o. Góra, teraz Pawlukiewicz, ech... [*] Historia dwóch powołań - mega... Młodzi tego nie zrozumieją...






I tak sobie teraz myślę - jak to nowe czasy potrzebują proroków na miarę swoich czasów - dziś rządzi Szustak, Kramer coś zamilkł, ale też przodował, kto tam jeszcze? Nie wiem, nikt więcej mi do głowy nie przychodzi. Ja wychowałam się na o. Górze i Pawlukiewiczu - zamknięta książka...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz