środa, 9 grudnia 2020

prezent

Nie wierzę, godz. 21.19 a ja już wszytsko na jutro mam ogarnięte! Wooow. Ciekawe, kiedy mi się przypomni, że coś jeszcze mam do zrobienia ;-) Dziś klasy 7 i 8 - bardzo fajne lekcje. Na koniec jednej z nich dziewczynka ociągała się z wylogowaniem - myślałam, że się zawiesiła, ale nie - chciała pogadać i pokazać się, bo pani dawno mnie nie widziała. Kochana. Oni chyba tez już tęsknią za normalnością. Czasem się denerwujemy, ale chyba juz tęsknimy za sobą...

Przyszedł mój prezent 500+ mega tablet graficzny, robi wrażenie - ale pewnie w sobote dopiero spróbuję to ogarnąć - mam nadzieję, że nie będzie to takie trudne, jak mi się wydaje

pierwszy tydzień poszalałam roratnio i pewnie na tym sie skończy - przynajmniej w tym tygodniu, chyba się przeziębiłam :/ Żyję, ale mam nadzieję, że nie rozkręci się to jakoś drastycznie :/ I niby ciepło się ubierałam, i niby zimno nie było, ech ech..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz