piątek, 4 grudnia 2020

słaby zasięg

Pytam, w kl. 7 – jak tam? Spoko. Matematyka była – opowiada dziewczynka, zapatrzyłam się w okno i nie słuchałam, a jak pani mnie zapytała, to powiedziałam, że mam słaby internet!

Problemy z internetem, brak kamerki, brak mikrofonu, słaby zasięg – głuchota i ślepota XD – tylko z dziś takie zgłoszenia:

Problem z dostępem do sieci ma /.../ chłopiec obecnie mieszka w bliskim sąsiedztwie lasu, co może być przyczyną kłopotów, które zgłasza.

/.../ stracił właśnie dostęp do sieci i nie wiadomo jak długo potrwa ta usterka.

/.../ nie ma prądu, więc może nie uczestniczyć w zajęciach, bo nie ma dostępu do sieci.

/.../ musiał oddać komputer do naprawy

/.../ poinformowała o bardzo dużych problemach z zasięgiem. Remontują dom, ocieplają przez co jakość połączenia jest gorsza.

/.../ ma problem z zasięgiem - może spóźniać się na zajęcia, może dochodzić do niego później głos

He, a najwięcej takich usterek bywa w poniedziałek i piątek ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz