wtorek, 14 grudnia 2021

123

Dałam znajomym bilety do teatru, innym na koncet - kupowałam sobie, było pięknie, kupiłam im. Wczoraj dostałam ja bilety do kina - od zupełnie innych znajomych, a dziś kolejne dwa bilety do kina, jeszcze od innych znajomych - i tak to właśnie działa, i to jest fajne :) Ja z tych, co bardziej lubię dawać niż dostawać, ale dostawanie też jest super ;-)

Jutro kolejne nagrywki Jasełek - a potem montowanie :-/ Przedszkolaki dziś dały czadu! Rety, jakie te dzieci są niegrzeczne :-/ STARAM się nie krzyczeć, ale następne zajęcia zacznę od ustawienia towarzystwa po swojemu, no tak to nie będzie! Ujć będzie zdziwienie ;-) Podobnie było w 6-latkach - wrzeszczą, krzyczą, biegają, drą się - a wychowawczyni zero reakcji. Przeczekałam aż zaczną się moje zajęcia - i będę mogła ich WYCISZYĆ XD - odliczyłam do 3 i dzieci siedzą cichutk, a pani W SZOKU! Zastanawiam się, jak kiedyś moje odliczanie RAZ DWA TRZY nie podziała - he he - i poczekają na CZTERY XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz