wtorek, 28 grudnia 2021

nicnierobiebienie

Super jest nicnierobić! Herbatka z imbirem, goździkami i pomarańczą, książka, cieplutko w domku, za oknem śnieżnobiało. Bajka. Ale moje nicnierobienie to tworzenie nowego projektu pod zamówienie, drugi projekt w trakcie - ciut większa kasa i mega przyjemna praca z fotografią. Do 1.30 w nocy czytałam prezentacje i rozwiazywałam testy z podyplomówki - reklama, udało się pomyślnie zakończyć semestr! Dziś rozpoczynam testy z języka polskiego, pewnie będzie trochę trudniej, ale mam nadzieję, że i tu uda się zakończyć semestr. A i mam już kolejne zaproszenie na fotoreportaż z Chrztu - także impreza się rozkręca na dobre. Terminów Komunii już praktycznie nie mam wolnych. Że też ludzie, w dobie zdjęć pstrykanych smartfonem biorą fotografa, he. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz