sobota, 10 października 2020

los szczęścia

W sumie to miałam nadzieję tak trochę, że ogłoszą zdalne nauczanie - ale nie, ok - od poniedziałku znów się rzucamy na loterię - na kogo padnie! :-/ Klasa 2 na kwarantannie, 1 nauczycielka wynik pozytywny - w przedszkolu pani od posiłków - wynik pozytywny, wnuczka, która z nią mieszka - chodzi normalnie do szkoły. W klasie, która jest na kwarantannie dzień wcześniej byłam na dwóch lekcjach na zastępstwie. Takżeten - jeśli rzeczywiście ten wirus tak się rozprzestrzenia, jak trąbią - wszyscy umrzemy ;-) W sumie to nie wiem, czy śmiać się, czy płakać? Nie wiem...


2 komentarze:

  1. Właśnie się dowiedziałam, że mój trener miał pozytywny wynik na covid. I właśnie się zastanawiam czy mam się obawiać, ponieważ pomiędzy zakażeniem a wystąpieniem objawów miał z nami trening

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba to nie działa jakoś na odległość? nie wiem jak to w ogóle działa - tzn wiem, z tego, co mówią - ale nie ma reguły - u mnei już 2 nauczycieli całe klasy i ich rodziny na kwarantannie :-/

      Usuń