środa, 21 kwietnia 2021

dobry dzień

Przedszkolaki się stęskniły, jak miło ;-) Oczywiście przesyłałam za każdym razem zadania na zajęcia - siedziałam na szukaniem filmików, obrazków, kolorowanek, siedziałam nad prezentacją, żeby wszystko było było ładne, atrakcyjne - a dziś zdziwienie YYY - oni tego nie widzieli... ODPOWIEDZIALNOŚĆ rodziców - nawet dzieciakom nie pokazali :-/ Na 14 osób tylko dwie dziewczynki wiedziały o co chodzi...

Zrobiłam Zmartwychwstanie, była scenka - każdy dostał swoją rolę, a jeden chłopiec stoi i nic. A ty kim jesteś? - pytam. KAMERZYSTĄ! Wział aparat zabawkowy i udaje, że nagrywa XD Nie mogłam tego stracić, włączyłam kamerkę w telefonie i nagrywał :D A potem całą historię obejrzeliśmy z wychowawczynią ;-) Wesoło było ;-) KOCHAM DZIECIAKI - i swoją pracę MIMO WSZYSTKO :)

Klasa 7 - proszę pani, możemy zrobić krótszą lekcję? Mówicie i macie! Zapraszam do modlitwy, a później proszę obejrzeć film i jesteście wolni! Film był bardziej wymowny nić 30 minut mojego gadanka /KLIK/. Cała lekcja trwała 4 minuty! XD Ale to żart? Proszę pani, naprawdę możemy IŚĆ? Najlepsza religia XD

Siedziałam 2 tygodnie nad ankietami - w zespole jestem z 2 księżmi, którzy... Zrobiłam sama :-/ Po akceptacji dyrekcji rozesłałam do nauczycieli, uczniów, rodziców. Koleżanka czekała 2 tygodnie na jakiś ruch ze str ankietowanych. Rodzice to nawet tego nie otwierają. A nauczyciele, cóż... :-D Tytuł dałam: ważne. W treści kilka ciepłych słów ;-) W 7 minut miałam już 44 wypełnione ankiety!!! XD  Ma się sposoby ;-)))

Koordynuję konkurs międzyszkolny w dekanacie - piszę do swojego proboszcza pytanie: ile mogę chcieć pieniędzy na nagrody? Proszę podać kwotę ile trzeba - zrobię przelew. To się nazywa współpraca ;-)

Ja mam dziś chyba jakiś lepszy dzień ;-) Na koniec, w trwającym przecież Tygodniu Biblijnym piosenka inspirowana Księgą Rut - fajna nutka...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz