piątek, 30 kwietnia 2021

rodzi się nowe powołanie

Dziś koniec roku szkolnego dla szkół ponadpodstawowych. Nie uczyłam w tym roku klas najwyższych, więc w sumie zapomniałam, że dziś kończą ;-) Przypomniał mi uczeń sprzed... 2 lat? Tak, chyba, w 1 klasie LO ich uczyłam. Przysłał wiadomość:

Szczęść Boże! 💓Dzisiaj nadszedł dzień, w którym edukacja szkolna naszego rocznika dobiegła końca. Ja osobiście pamiętam o Pani i wspominam Panią bardzo miło dlatego chciałbym przynajmniej w takiej formie podziękować Pani za czas spędzony z nami w Liceum. Był on bardzo owocny dla nas wszystkich. Każda lekcja religii była czymś niesamowitym i ciekawym. Osobiście chciałbym prosić Panią o modlitwę za słuszny wybór dalszej drogi dla nas wszystkich. Bóg ma dla każdego z nas wspaniały plan i objawia nam go każdego dnia. W tekście mojej krótkiej piosenki, która również jest moją osobistą modlitwą (za chwilkę ją Pani wyśle) jest krótka wiadomość, którą chciałbym Pani w tym dniu przekazać z bardzo dużym szczęściem a zarazem wiarą w jej słuszność. Jeszcze raz dziękuje w imieniu swoim i nas wszystkich! 💓💓Niech Pan Bóg czuwa nad nami!

Piękne to. Wzruszyłam się :) Po wymianie kilku wspomnień chłopak napisał, że po Maturze chce iść do naszego Seminarium. Pięknie. Cieszę się i będę wspierać modlitwą i oby za 6 lat doczekać Prymicji :) Nie on pierwszy idzie do Seminarium, ale może on pierwszy je skończy? Oby :-)




4 komentarze:

  1. jak chłopak na mie3jscu, to lepiej żeby nie. Po sześciu latach w najlepszym razie nie będzie mu się chciało nic robić za duże pieniądze... lepiej niech uczciwie wykonuje jakiś uczciwy zawód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, jak to wyjdzie - nie on pierwszy zaczyna. Jeden już się ożenił, drugi oczekuje dziecka, trzeci organistą został... :)

      Usuń
    2. ożenek nie jest zawodem, żadnym. :P Problem polega na tym, żeby chłop coś robił, jakoś się utrzymał, a nie kazał na siebie świeckim katechetkom zarabiać, na przykład przez wypełnianie ankiet :P, ale sama wiesz, że wcale nie tylko...

      Usuń
    3. wiem, wiem - tak sobie tylko gadam ;-)

      Usuń