czwartek, 8 kwietnia 2021

eksperymentujemy

Eksperyment na miarę zdalnego nauczania. W klasie 4 mam do odpytania cały Pacierz zamieszczony w podręczniku. Podpytywałam koleżanki katechetki, jak to robią - przy włączonej kamerce odpytują, niektórzy oczywiście oszukują i tak czytają - inni wcale kamerki nie włączają, więc pewie raczej posiłkują się pomocami, a może nie? Nie wiem. Kombinowałam, jak to zrobić - no i mam! Mają 2 tygodnie na ogarnięcie Pacierza - niby powinni umieć, ale różnie to bywa - więc mają się douczyć, na końcu jest tabelka z każdą modlitwą oddzielnie, ocena, data, podpis. No i w tym roku to nie ja będę pytać - a RODZICE dzieci i oni mają powstawiać im oceny za każdą z tych modlitw. Spodziewam się samych 6 :-D Zawsze to jakaś integracja i aktywacja poza monitorem ;-) Rodziców mam fajnych, więc obstawiam, że będzie ciekawie ;-)

Ogarniam sprawy po-konkursowe. Zadaniem uczestników było wykonać pracę plastyczną pt.: Mój kościół parafialny. Ta sama klasa 4 - pierwsza praca w ołówku, druga olej na płótnie, wchodzimy do 2 etapu - zdolne dzieciaki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz