środa, 14 kwietnia 2021

śmierć w oczach

Wczoraj uczennica przysłała pracę. Dobra uczennica, bardzo dobra praca. Jak na kl. 7 to naprawdę mega. Pełna podziwu napisałam jej pochwałę i wstawiłam 6. Dziś pochwaliłam przy klasie na lekcji. A później przyszła następna praca kogoś innego - bardzo bardzo podobna :-( :-( :-( Uśpiło moją czujność to, że to naprawdę dobra uczennica... Napisałam jej, jak mi smutno z tego powodu :-( - a jeszcze gorze było za chwilę, bo zapierała się, że pisała sama :-( Wysłałam link z pracą - atorką jest jakaś siostra zakonna. Ufaj i SPRAWDZAJ, nie ma lekko...

Przygowałam lekcję na hospitację i dziś testowałam w kl. 7-8. Podstawówka dawała radę, ale uczę ich jakiś czas, kl. 1 technikum słabiutki poziom z podstawówki mam nadzieję, że dadzą radę ;-) Miało być ambitniej, ale już widzę, że muszę usunąć z prezentacji, bo w 30 minut (a tyle trwa lekcja online) - nie zdążę, lepiej mniej, a na spokojnie - niż przeładować i pędzić. Nie uprzedzałam, że będzie dyrekcja na lekcji - i taki miałam plan, nie mówić, ale chyba będzie widać zalogowaną panią dyrektor, więc chyba powinnam przywitać na początku lekcji - oby się nie stresowali, bo na spontanie jest fajniej :)

W Roku św. Józefa z katechetami wymyśliliśmy konkurs. Zadaliśmy pracę i oto, co człowiek znajduje w jakimś uczniowskim "pomocniku": 

Daję naj! Napisz opowiadanie do hasła być wiernym w małych rzeczach– na wzór Świętego Józefa. Jeszcze raz proszę i z góry dziękuję :*

He, żeby było ciekawiej - pod spodem już ktoś dał propozycję pracy. No i ... dwie już dostałam i ja :-D Któraś z katechetek dała propozycję, żeby napisać tam: Halo, dzieci - ja też mam internet :-D Ale, poczekajmy, poczekajmy... ;-)

Od poniedziałku wprowadziłam zdrowy styl odżywiania - zero coli i słodyczy. Nie wiem, czy nie umrę! ;-)

1 komentarz:

  1. Jedna z moich córek w czasach gimnazjalnych - a może już raczej licealnych? nie pamiętam dobrze - zastanawiała się jak to jest, że jej koledzy nie wpadają na to, że nauczyciel umie korzystać z internetu. I nawet to robi. I doskonale wie kto z uczniów działa na zasadzie kopiuj-wklej.

    OdpowiedzUsuń