środa, 28 kwietnia 2021

korespondencja: uczeń&katechetka

Witam, mam pytanie, bo z Religii była pewna praca, dokładniej plakat, którego, powiem szczerze zapomniałem wykonać, dostałem za to ocenę niedostateczną, którą miałem od razu poprawić, ale też tego nie zrobiłem od razu, przez kilka sprawdzianów i popraw, dlatego  zwracam się z prośbą, żebym mógł wykonać tą pracę i odesłać. Mam nadzieje, że Pani się zgodzi, bo troszeczkę zawaliłem z tą jedynką a miłoby było mieć piątkę na koniec, i jeszcze raz przepraszam za aż takie opóźnienie ale, zależy mi na dobrej ocenie. Pozdrawiam. K. 

-----

Spokojnie, K. - liczą się chęci! Wstawiam Ci 5! ;-)

 -----

Nie zdaje sobie pani sprawy, jak bardzo jestem wdzięczny, dziękuje <3

-----

też kiedyś chodziłam do szkoły... ;-))))

-----

 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz