sobota, 15 stycznia 2022

leniwa sobota

Leniwa sobota. Nie jestem pracoholikiem - poza kilkoma wiadomościami od uczniów na messenger - w soboty NIE PRACUJĘ! Niedziela, niestety - już tak, bo trzeba ogarnąć poniedziałek. Może powinnam to robić w soboty? Ale... nie chce mi się wcale, a wcale, więc - nie wnikajmy w 3 przykazanie Dekalogu, ciiii...

Kupiłam kolejny nabytek do studia fotograficznego. BARDZO jestem ciekawa rozwoju tego pomysłu :)

Zerknęłam na kierunki studiów - i ceny na swojej uczelni. Wszystkie kierunki poszły o 1 tysiąc w górę! :-/ Czy podejmę kolejny kierunek? To będzie zależało od rady pedagogicznej w tym tygodniu - ma być mowa o otwarciu nowych kierunków w naszej szkole. Jeśli coś mi podpasuje, kto wie... 

Uczniowie z poligrafii pytają: - a pani będzie nas uczyła już do końca?, - a za rok też będzie pani nas uczyła? - nie mam pojęcia, co rodzi takie pytania, ale odpowiadam szczerze: nie wiem, tego nikt nie wie - ale bardzo bym chciała :) Pewnie w maju, przy wstępnym przydziale godzin, się dowiem. Wieczna niepewność i walka o przetrwanie :-/

Żaliła się wczoraj koleżanka nauczycielka - pani przedemerytalna - na uczniów, rodziów. Pani uczy techniki - skala ocen od 1 do niezaliczone, brak, nieobecny, jakies minusy i braki - i nie ma z czego wystawić ocen. Ja uczę TYLKO religii, ona (tylko) techniki - nie uczę klas, które one ma, więc nie znam - ale pani poszła do dyrekcji ze skarga na uczniów i rodziców, że lekceważą jej prośby o jakiekolwiek prace. Dyrekcja odpowiedziała: to twój problem!!! No i pani podminowana, wściekła i w ogóle, w sumie - jej się nie dziwię, ale no... wsparcie, nie ma co! Co mogłam poradzić? Pani wstawi wszystkim po 2 i ma to w ...!!! Pani się wściekała jeszcze bardziej, z wielką dozą beznadziei, przegrania i bezradności :( W sumie jej się nie dziwię, ale ja po 1. bym nie dopuściła do takiej sytuacji, po 2. nie wstawiałabym tych 1, a jeśli już by się tak wydarzyło - powstawiałabym te 2 - żeby nie mieć problemów. Ciekawe, co zrobi? Mąż, były dyrektor szkoły, też jej doradza wstawienia tych 2, dla świętego spokoju.

A tak, w ogóle, Studniówki się zaczęły. Też dostałam zaproszenie. Przeglądam zdjęcia w jednej z pobliskich szkół. Takie trendy 👇



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz