piątek, 21 stycznia 2022

rzygający osiemnasto-latek

Dziś przyszedł ostatni już zakup mobilnego studia fotograficznego. Wooow. Są lampy, są statywy, tła, rekwizyty. Cieszę się bardzo. Przestawiam, rozstawiam, kombinuję - brakuje mi jeszcze kilka dodatków, ale coś znajdę :) Jest już pierwsza współpraca - zaczynamy 5 lutego - fajnie, fajnie :) Pomijam już to, że od połowy marca, kwiecień i cały maj - terminy zajęte. Jedna pani zmieniła nawet termin chrztu, bo u mnie zajęte XD - inna zaczęła organizację chrzcin właśnie od fotografa XD. Super! Już zdarzają się zlecenia, które odrzucam - nie pójdę np. na 18-stkę! Po ostatniej, którą miałam - nie jestem zainteresowana takimi imprezami! Fotografować pijanych i rzygających osiemnastek - to takie fascynujące :] Były też pytania na 23 rok - nie przyjęłam zlecenia - ale kto wie, może rozwinie się to wszystko fajnie i rzeczywiście zajmę się tym na poważnie? Sama jestem ciekawa :) 

Piątek minął bezboleśnie, więc luzik. Jeszcze tydzień i upragnione ferie! Dzieciaki już zmęczone. Zresztą one wiecznie zmęczone, więc nie ma nic dziwnego. Np. dziś - na tablicy był zapis z jakiejś poprzedniej lekcji. Tablica na której wyświetla się również z rzutnika. Włączyłam film i mówię - mając nadzieję, że ogarną sarkazm: jak komuś te napisy przeszkadzają - niech zetrze tablicę :] Klasa 8 - myślicie, że ktoś podniósł tyłek i starł tablicę?! Nie! To sobie pomyślałam - se oglądajcie! Szczyt lenistwa! Chyba po 30 minutach takiego oglądania - sama starłam. Zero reakcji. Dzieci XXI wieku :-/ Ja nie mówię, fajne dzieciaki, nie głupie, no, ale czasmi... :-/ ech...

 

4 komentarze:

  1. Nauczycielko! Pierwsze słowo, które zostało użyte w tytule piszemy "rz". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzygających.

    Co do napisu - widocznie im po prostu nie przeszkadzał. Tobie przeszkadzał, to se starłaś.

    OdpowiedzUsuń