wtorek, 18 stycznia 2022

(nie)normalna religia

- Proszę pani, kiedy będzie normalna religia? - pyta sześciolatek. No przecież jest - mówię - ale dopytuję, na wszelkie wypadek, co to jest NORMALNA religia? XD No, że będziemy mówić o Boguuuuu. No, a mówiliśmy dziś o Babci i Dziadku, bo przecież ich święto. Zaczęłam od Babci i Dziadka Pana Jezusa, żeby nie było, że religia nienormalna ;-) 

Minęła 21.00 - kończę dzień. Jutro jakiś apel, więc jedną lekcję mniej miałam do przygotowania, uf. A państwo z poligrafii ostatnio do mnie: porobimy coś fajnego? - yy, co możemy robić FAJNEGO omawiając maszyny poligraficzne, farby i podłoża? No to im zrobiłam na jutro FAJNĄ krzyżówkę na ocenę XD - nie no, żeby nie było - jest jeszcze wykreślanka z omawianymi pojęciami ;-)

Jak ja chodziłam do szkoły to ... nawet nie wiem, co było fajne :( - nie mówiąc już o tym, żeby nauczycielowi coś takiego zaproponować, a tu proszę - chcą, żeby coś fajnego porobić - w sumie, to dobrze, że CHCĄ cokolwiek robić, bo jak słyszę u innych to średnio :-/

Ja ostatnio zaeksperymentowałam - u innych siedzą to i u mnie zobaczymy, kiedy im się zanudzi. Po jakiś 5 minutach pytanie z końca klasy: - prosze pani, co robimyyyyy??? Druga klasa technikum XD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz