czwartek, 28 maja 2020

1 komunia w czasie pandemii

Pierwsza opcja była - podział na 3 grupy, po wczorajszych zniesieniach kolejnych ograniczeń - ks. proboszcz zdecydował, że będzie 1 grupa - miałam przekazać rodzicom. Oni wiedzą, że ja TYLKO przekazuję - ze mną się nie dyskutuje, bo i tak odysłam do proboszcza. Widziałam, że buntuja się - chcą tak, jak było ustalone wcześniej - w 3 grupach. W niedzielę mają przekonać proboszcza. No ciekawe, ciekawe... Ale moim zdaniem - rodzice mają rację. Mimo, że nie ma już limitów w kościołach - jednak chyba lepiej dmuchać na zimne...

Biskupi wycofują dyspensy. Znikają Msze online. Chyba wszyscy czekają na niedzielę (księża) - czy ludzie przyjdą? Szczerze - wątpię. Nie przyjdą. 

3 komentarze:

  1. Czy ja wiem, czy nie przyjdą? U mnie w parafii od 2 tygodni, jakby się ktoś uparł i liczył, to było dużo ponad limit... nawet na majowym w dzień powszedni...

    OdpowiedzUsuń