wtorek, 26 maja 2020

26.05

Dziś spotkanie BHP w szkole - jeju, jak ja za nimi tęskniłaaam. Usadzili nas w odległościach - pewnie 1.5 m, kazali się dezynfekować, i wejście do szkoły tylko w maseczkach i rękawiczkach. Jak na salę operacyjną wchodziliśmy :-D Przygotowania do matury pełną parą. Papiery, papiery, papiery. No ciekawe, ciekawe. 

Ja 22 lata po maturze, już mnie nie rusza ten temat, ale przeżywałam bardzo każdy kolejny rok ;-) Chciałam bardzo iść na studia i bardzo mi na tym zależało, więc trochę panikowałam. Taki wstępik do egzaminów, kolokwiów i zaliczeń na studiach - a miałam ich tam dokładnie 99! 

Koleżanka z LO mnie dziś pyta, czy uczniowie przysyłają mi prace - podała klasę, którą też uczy. Ja zdziwiona, bo klasa bardzo fajnie pracuje, nawet dziś - taki sceptyk katechetyczny - przysłał pracę domową. I pyta - co im zrobiłaś, że przysyłają ci te prace?! No teraz to nauczyciele panikują, bo ocen nie ma, młodzież zniknęła w czasoprzestrzeni jakoś. A, jakbym wiedziała - pod koniec lutego już miałam po dwie, gdzieniegdzie nawet po trzy i cztery oceny! Teraz to już tylko kosmetyka ;-) No pewnie 6 dużo nam nie wyjdzie, ale 5 będzie dużooo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz