niedziela, 10 maja 2020

10 maja

W moim kościele od dziś jest zakaz udzielania Komunii Świętej to ust - TYLKO NA RĘKĘ. Hm.. Nakaz nowego proboszcza. Nieźle się zaczyna... Oczywiście w związku z pandemią i takie tam - z jednej strony ok, ale z drugiej... Tak naprawdę NIGDY z tego nie korzystałam - teraz będę musiała :-/

W parafii dziś brawa, kwiaty, gratulacje - dla nowego proboszcza. Parafia żyje! Minęły 2 tygodnie od śmierci poprzednika. Wciąż jeszcze niedociera - mimo, że dwa dni temu byłam na grobie. Już zwiędłe, ale jeszcze dużo kwiatów. Grób w bieli. Wciąż płoną znicze. Mam nadzieję, że ludzie jeszcze się za Niego modlą.... Albo i już nie... Nie ma ludzi niezastąpionych. I to dotyczy każdego z nas. Ja też odeszłam ze szkoły - przyszedł ktoś nowy - zwyczajna rzeczywistość. Odeszłam z drugiej - przyszła inna pani. Zresztą - wiemy po sobie, jak szybko umiemy dostosować się do rzeczywistości. Ok. Ale jakoś tak mi dziwnie... :-(

1 komentarz:

  1. U nas Komunia na rękę jest od samego początku wprowadzenia stanu epidemii. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń