sobota, 2 stycznia 2021

covidowe zagadki

Przyszła widomość ze szkoły - na poniedziałek 4 stycznia zaproszenie na formalności związane z testem covidowym dla nauczycieli. Byłam jedną z niewielu tych, którzy byli niezainteresowani, więc mnie nie dotyczy. I teraz pytanie - test 11.01 - ferie do 17.01. Ile razy można zarazić przez kolejny tydzień? Milion. Wyniki ponoć są dostępne od 24 godzin do 5 a nawet 10 dni. Ile jest ważny taki test? 72 godziny? Nie wiem dokładnie. Jaki jest sens tego badania dla nauczycieli, którzy nie mają objawów?  

Martwię sie, bo 4 osoby z mojej rodziny - leżą. Objawy dokładnie takie same, jak u nas - więc wiem, co je czeka :( Z żadną z tych osób nie widziałam sie od miesiąca, więc nie ja zaraziłam. To sie łapie już chyba wszędzie :( Żeby te szczepionki były na 100% skuteczne - uchroniłyby nas wszystkich od nieszczęść, ale czy są? Kto to wie... :-(

1 komentarz:

  1. Sens szczepienia osób bezobjawowych jest taki, że większość przechodzi COVID-19 bezobjawowo lub skąpoobjawowo, czyli zakaża innych, nawet o tym nie wiedząc.

    OdpowiedzUsuń