poniedziałek, 15 lutego 2021

katecheza 21 wieku

Nowoczesna praca domowa na miarę 21 wieku! Kto dziś pisze albo rysuje? Wirtualny świat zawładnął świat - więc próbowałam się dostosować do czasów! Uczniowie kl. 8 mieli stworzyć mema do wybranego przez siebie przykazania z Dekalogu i wybranego przez siebie przykazania Kościelnego. Poradzili sobie świetnie - ośmieszyć, obrazić = są w swoim żywiole! Miało być fajnie, cóż - a najlepsze jest to, że w ogóle nie rozumieją czego się czepiam i  dlaczego im 6 nie chcę postawić?! PORAŻKA :-( - moja - i nauczka na przyszłość, nie ma co eksperymentować - szczególnie, jak się uczy dziwne dzieci :-/ 












3 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc to nieźle się z mężem uśmialiśmy z tych memów :P I ja bym dała piątkę, za odwagę i celne pokazanie sposobu myślenia większości współczesnych ludzi. Moje dzieci raczej by takich memów nie stworzyły, bo są wychowywane inaczej, ale cóż - to raczej one są dziwne, a nie te "światowe" dzieciaki.
    A memy są świetnym punktem wyjścia do rozmów... Oni naprawdę się postarali i mieli zrobili to z pomysłem, w dodatku myślę że ci zaufali tworząc te prace i nie udając pobożnych, skoro nimi nie są. Pewnie w życiu się do tego nie przyznają, ani tym bardziej nie przyznają ci racji w dyskusji, ale twoją postawę i reakcję mogą zapamiętać na całe życie. Widzę po moich dzieciakach że tam gdzie czuję, że przegrywam, tam potem się okazuje że są owoce :)

    OdpowiedzUsuń