piątek, 26 lutego 2021

piątek

Zbieram oceny, żeby się nie stresować, jak słonko pójdzie w górę i uczniowie znikną mi z zasięgu - pójdą w truskawki, do warsztatów, na budowy - dziś teścik. Kabarecik za darmo. Jeśli ktoś prawie pół godziny rozwiązuje 14 pytań to znak, że usilnie stara się mieć 6 :-D - przecież wiadomo, że robią to z internetem. Ok. Byli tacy, co otworzyli wiadomość i zniknęli. Wstawiłam 1. Byli też tacy, którzy nawet nie otworzyli tego. Wstawiłam nieobecność na lekcji. Pierwsi zaczęli pisać ci z 1 - z prośbą o napisanie testu - wymówki różne: jeden był u fizjoterapeuty, inny nie miał internetu, ktoś nie zdążył, komuś się nie wysłało. Następni byli ci, co nieobecność wstawiłam. Śpiewka podobna. Przecież mi nie na 1 zależy, ale to najlepsza motywacja ;-) - wystowałam nowy formularz, poszedł link - może to wtorku się wyrobią? 

Z klasą II o celniku i faryzeuszu dziś - dzieciaki fajnie kojarzą, super opowiadają, no i oczywiście scenka musi być, więc był na religii i celnik i faryzeusz ;-)

Wieczorem Droga Krzyżowa i Msza św. Tęskniłam za tym. Pewnie trzeba będzie się wybrać jakoś do spowiedzi, brrr...




1 komentarz: