czwartek, 25 lutego 2021

zakupy online, Msza online, szkoła online, studia też

 Miałam 160 zł na nową torbę. Dostałam kasę dosłownie z takim przeznaczeniem. Chodzenie po sklepach teraz niezbyt jest fajne, więc szukałam w internecie. Znalazłam - wydawało mi się - idealną torbę dla mnie! Dokupiłam jeszcze portfel. Na drugi dzień przyszła wiadomość z pytaniem, czy adres, który podałam do przesyłki jest właściwy i ... na tym skończył się przekaz jakichkolwiek informacji i odpowiedzi na moje wiadomości. A od zamówienia minął już dobry miesiąc. Doczytałam właśnie, że... przesyłka może iść nawet 90 dni! Małym druczkiem gdzieś u dołu strony - fajnie. Za 90 dni to pewnei już zapomnę, że torbę potrzebowałam. Ciekawe, czy w ogóle przyjdzie? Gdybym wiedziałam, nie eksperymentowałabym - ale www po polsku, przesyłka niedroga, produkty fajne i taka niespodzianka! W każdym razie kupiłam sobie już drugą - wpierw doczytując wszystkie punkty i punkciki ;-) Dotarła i spełnia od kilku dni swoje zadanie - nim minie 90 dni jeszcze ze dwie kupię ;-)

Wpłynęła 13-tka, jak ja kocham te przelewy :-D Część kasy poszła na studia, reszta pewnie pójdzie na Urząd Skarbowy, bo po rozliczeniu zawsze sporo musze oddać :-/

Zamówiłam Msze św. on-line, przelew na konto - dostałam już termin 20 i 21 marca. Za żywych daję, za siebie daję - tak egoistycznie trochę, ale czuję taką potrzebę. To wcale nie takie łatwe. Moi księża - nigdy nie odmówią, ale kasy nie chcą - więc nie proszę. W zaprzyjaźnionych parafiach - mają swoje intencje, i bardzo dobrze. Zwykle wybieram jakieś zakony - i tak jest dobrze. Co nie znaczy, że w parafii nie ma Mszy - też zamawiamy, ale raczej za zmarłych z rodziny, wypominki, gregorianki i takie tam. Ludzie różnie gadają, ale ja naprawdę czuję Moc Eucharystii - i bardzo nam to pomaga. Bardzo. 

W szkole teściki online - oni udają, że samodzielnie je piszą - ja udaję, że sprawdzam - ale najważniejsze, że przybędzie nowy rządek ocen. Będę miała już po dwie - jeszcze dwie się dopracuje i mogą być wakacje! :-D 

Wczoraj zrobiłam 1 semestr nowej podyplomówki, w weekend - mam nadzieję uda mi się zrobić ostatni semest poprzedniej. Ciekawa jestem tej pracy, którą muszę napisać. Mam nadzieję, że nie będzie to jakieś mocno wyczynowe :-/ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz